Migracja aplikacji kont pocztowych i użytkowników do nowej domeny w Avista Media

Firma Veganet zrealizowała projekt migracji aplikacji kont pocztowych i użytkowników do nowej domeny w Avista Media, spółce należącej do Telefonii Dialog.

vista Media, firma z Wrocławia specjalizuje się w multimediach, w tym w najnowocześniejszych usługach triple play oraz obsłudze procesów biznesowych. Spółka w stu procentach należy do Telefonii Dialog i stanowi dla niej technologiczne wsparcie projektu nowoczesnych usług multimedialnych Dialog Media.

Ważnym elementem działalności Avista Media jest prowadzenie call center. Główne przesłanie firmy to Business Process Outsourcer – realizacja całych lub części procesów, dotyczących obsługi klientów indywidualnych (CC) i technologicznych w dziedzinie multimediów na rzecz innych podmiotów, zwłaszcza teleinformatycznych. Spółka zatrudnia obecnie 110 konsultantów telefonicznych. TeleCentrum – telefoniczne biuro obsługi klienta, pracuje 365 dni w roku, 7 dni tygodniowo, 24 godziny na dobę, kompleksowo obsługując 440 tysięcy klientów Dialogu.

Aby ujednolicić platformę pocztową Telefonii Dialog oraz zależnej od niej firmy Avista Media, na przełomie 2006 oraz 2007, roku firma Veganet zrealizowała projekt migracji aplikacji kont pocztowych i użytkowników do nowej domeny w Avista Media.

Zadaniem firmy Veganet było przeniesienie 150 użytkowników wraz z migracją ich skrzynek pocztowych do nowej domeny w systemie IBM Lotus Domino.

Wdrożenie poprzedziło przeprowadzenie analizy przedwykonawczej struktury komunikacyjnej oraz wybranie odpowiedniej metody przeprowadzenia projektu.
W pierwszym etapie realizacji projektu inżynierowie Veganet zabezpieczyli i zarchiwizowali system, a następnie przenieśli skrzynki pocztowe użytkowników na nowy serwer. Wygenerowali i wymienili również wszystkie pliki ID na nowe. Kolejnym etapem było uaktualnienie wersji używanych baz i klientów z wersji 5.x oraz 6.x na 7.x.

Zadanie zakończyło się sukcesem i zostało wykonywane z uwzględnieniem minimialnych przerw w pracy.

Korzyści dla Avista Media, wynikające z przeprowadzonego projektu:

  • unifikacja wersji systemu pocztowego w Avista Media i Telefonii Dialog
  • podniesienie poprzednio używanej wersji poczty do aktualnie najbardziej stabilnie funkcjonującej na rynku
  • udostępnienie użytkownikom dotychczasowych zasobów pocztowych i aplikacyjnych
  • zwiększenie bezpieczeństwa szyfrowania danych oraz dostęp do nowych opcji systemu





Aktualniści

COPYRIGHT VEGANET SP. Z O.O. - WARUNKI PRAWNE